Zostaw swoją wiadomość:


Zostaw swoją wiadomość:


Usługi logistyczne - zestaw startowy

Zestaw startowy skierowany jest dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z własną działalnością i potrzebują powierzchni magazynowej obsługiwanej przez doświadczonego operatora logistycznego.

Jednocześnie na wczesnym etapie rozwoju nie posiadają dużych środków na inwestycję. Powierzchnia magazynowa jest jednym z kluczowych kryteriów otrzymania licencji na obrót alkoholem.

Operator Logistyczny Roku

 W dniu 8 grudnia 2021 roku w Warszawie podczas dorocznego święta logistyki – Gali Logistyki, Transportu i Produkcji ogłoszone zostały wyniki XX edycji badania Operator Logistyczny Roku. 

Nagrodę Lider Logistyki badania Operator Logistyczny Roku 2021 w kategorii Usługi o wartości dodanej otrzymała firma XBS PRO-LOG S.A. Nagrodę odebrali Remigiusz Zdrojkowski(Dyrektor Zarządzający) oraz Jean- Francois Faucher(Przewodniczący Rady Nadzorczej).

W imieniu Zespołu XBS PRO-LOG  uprzejmie dziękujemy naszym Klientom za wzięcie udziału w badaniu i tak wysoką ocenę naszych usług. Opinię naszych Klientów traktujemy, jako ogromny kredyt zaufania i zobowiązujemy się do dalszego doskonalenia naszych serwisów.

Operator Logistyczny Roku to badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Badanie od dwudziestu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics. 

Celem badania Operator Logistyczny Roku jest dostarczanie uczestnikom rynku wiedzy na temat oczekiwań klientów oraz poziomu wykonywania usług logistycznych. Na podstawie wyników badania powstaje ranking firm cieszących się największym zaufaniem klientów. Ranking służy promowaniu usług logistycznych najwyższej jakości.

Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów. Przez odniesienie ocen jakości obsługi do potrzeb i oczekiwań klientów oraz do postrzegania przez nich całego otoczenia konkurencyjnego, program badawczy pozwala uczestnikowi zmierzyć pozycję rynkową. 

Tegoroczna edycja badania satysfakcji klientów – Operator Logistyczny Roku po raz drugi została przeprowadzona w nadzwyczajnych warunkach, pomiędzy kolejnymi falami pandemii COVID-19. Realizacja terenowa XX edycji – podobnie jak poprzedniej – odbyła się nie w zwykłym terminie: koniec maja-początek lipca, lecz dużo później – od lipca do końca września 2021 roku.

13.12.2021