Zostaw swoją wiadomość:


Zostaw swoją wiadomość:


Usługi logistyczne - zestaw startowy

Zestaw startowy skierowany jest dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z własną działalnością i potrzebują powierzchni magazynowej obsługiwanej przez doświadczonego operatora logistycznego.

Jednocześnie na wczesnym etapie rozwoju nie posiadają dużych środków na inwestycję. Powierzchnia magazynowa jest jednym z kluczowych kryteriów otrzymania licencji na obrót alkoholem.

Prezes Wyborowa Pernod Ricard: mamy odpowiedź na silny trend kraftowy

Wyborowa Pernod Ricard dzięki nawiązanym różnego rodzaju współpracom stworzyła produkty, które są odpowiedzią na silnie rozwijający się trend kraftowy na rynku alkoholi. Do whisky i piwa można podejść w innowacyjny sposób - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist, prezes zarządu Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.

We wrześniu firma Wyborowa Pernod Ricard we współpracy z niewielką, rodzinną gorzelnią z Radzicza wprowadziła do sprzedaży wódkę Wyborowa od Mistrza, a wcześniej poprzez markę Jameson współpracowała też w Polsce z browarem rzemieślniczym Pracownia Piwa, dzięki czemu powstało piwo Pooka oraz w Irlandii, której efektem jest irlandzka whiskey Jameson Caskmates.

- Wyborowa od Mistrza to wódka, która jest odpowiedzią na coraz silniej rozwijający się trend kraftowy. Wprowadziliśmy ją na rynek z początkiem września - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist.

- Wyborowa od Mistrza jest wódką rzemieślniczą tworzoną z jednego rodzaju zboża – żyta uprawianego lokalnie przy niewielkiej, rodzinnej gorzelni w Radziczu. Wyróżnia ją nie tylko wyjątkowy smak. To produkt, który niesie za sobą szczególną wartość emocjonalną związaną z historią i tradycją gorzelnictwa - dodaje.

- Produkowana jest w gorzelni należącej do prawdziwego mistrza gorzelnictwa - Łukasza Karmowskiego, który prowadzi ją wraz ze swoim ojcem. Pragniemy pokazać, że za produkcją wódki stoją prawdziwi ludzie, którzy ze swoją ogromną wiedzą, doświadczeniem i pasją, czuwają nad każdym etapem powstawania produktu – mówi też Eric Benoist.

Czyli podobnie jak w przypadku współpracy z browarem rzemieślniczym Pracownia Piwa? - Tak. Kooperacja marki Jameson i Pracowni Piwa była wielkim sukcesem, a w sprzedaży znalazło się ok. 2 tys. butelek piwa Pooka – piwa leżakowanego w beczkach po whiskey – mówi Eric Benoist.

- Marka Jameson weszła w podobną współpracę w Irlandii, której efektem jest irlandzka whiskey Jameson Caskmates, leżakowana z kolei w beczkach po piwie typu stout. To nasza druga duża tegoroczna nowość, która weszła na rynek kilka miesięcy temu, ale dużą promocję otrzymała podczas Festiwalu Whisky w Jastrzębiej Górze pod koniec sierpnia - dodaje.

- Te unikatowe produkty pokazują, że do whiskey i piwa można podejść w inny, innowacyjny sposób i że potrafimy połączyć w jakimś sensie obie te kategorie – mówi również Eric Benoist.

Prezes Wyborowa Pernod Ricard mówi jednocześnie, że współpraca z browarem rzemieślniczym Pracownia Piwa to było jednorazowe działanie.

- To była jednorazowa współpraca, która miała lepiej wytłumaczyć czym są te dwa produkty i pokazać link między nimi. Whiskey Jameson Caskmates dojrzewała bowiem w beczkach po piwie, a Piwo Pooka leżakowało w beczkach po irlandzkiej whiskey Jameson. Muszę przyznać, że współpraca z Pracownią Piwa była bardzo udana, a produkty zostały sprzedane, jeśli nie w kilka godzin, to z pewnością w ciągu kilku dni, czyli znacznie szybciej niż się spodziewaliśmy – podkreśla Eric Benoist.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard w Polsce jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa.

W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Grupa Pernod Ricard to jeden z największych na świecie producentów i dystrybutorów win i napojów spirytusowych. W roku obrotowym 2016/2017 grupa osiągnęła ponad 9,0 mld euro przychodów ze sprzedaży.

W skład portfela Grupy Pernod Ricard wchodzą między innymi: Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, G.H. Mumm, polskie wódki Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa i wiele innych marek globalnych.



Źródło: www.portalspozywczy.pl

11.10.2017

Zapisz się do Newslettera

PRO-LOG

Najświeższe informacje dotyczące rynku alkoholowego